Humanistyka i nauki społeczne. Doświadczenia. Konteksty. Wyzwania. Tom 14

Autor Chlebicka Aleksandra, Cieśla Paweł, Figura Kamila, Filipkowski Jakub, Sokół Marika, Wasilewska Alicja

Monografia naukowa, literatura naukowa: nauki społeczne i humanistyczne, rok wydania: 2019

Recenzenci
dr hab. Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, prof. UG
dr hab. Zofia Sujkowska-Życka

SPIS TREŚCI

  1. ŚRODKOWY Z RODZEŃSTWA JAKO POTENCJALNY NAUCZYCIEL – W ŚWIETLE TEORII KOLEJNOŚCI NARODZIN Paweł Cieśla
  2. WSTĘPNA OCENA WŁAŚCIWOŚCI PSYCHOMETRYCZNYCH SKAL MOTIVE8 I PERSONALITY6 Jakub Filipkowski, Kamila Figura
  3. ZJAWISKO INNOWACYJNOŚCI A WARTOŚĆ EDUKACJI DLA INTERESARIUSZY POLITYKI ROZWOJU Alicja Ewa Wasilewska
  4. PROGNOZY I WYTYCZNE DLA EDUKACJI XXI WIEKU. ZAGADNIENIA WYBRANE Alicja Ewa Wasilewska
  5. INNOWACJE I EDUKACJA W POSZUKIWANIU NOWEGO MODELU ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH Alicja Ewa Wasilewska
  6. ROLA ORGANIZACJI PRODUCENTÓW W DYSTRYBUCJI OWOCÓW I WARZYW W POLSCE Aleksandra Chlebicka
  7. BLOKADA MORSKA – DEFINICJE, CHARAKTERYSTYKA ORAZ KWESTIE LEGALNOŚCI Marika Sokół
  8. „WIECZNA ŚWIADOMOŚĆ, ŻE JEST SIĘ W DRODZE…”. REFLEKSJA NA TEMAT POSZUKUJĄCEGO ARTYSTY I NAUCZYCIELA Adriana Barska

ISBN 978-83-66187-62-7 (wersja elektroniczna/PDF)
ISBN 978-83-66187-61-0 (wersja drukowana/oprawa miękka)

Oryginalny tytuł

Humanistyka i nauki społeczne. Doświadczenia. Konteksty. Wyzwania. Tom 14

Data publikacji

2019-11-20

Rok wydania

2019

Liczba stron

85

ISBN

978-83-66187-62-7

Format

PDF

Miejsce wydania

Polska

Język

język polski

Rozmiar pliku

1,65 MB

Format pliku

PDF

Średnia ocena

error: Treść jest chroniona.