Szkolenie stacjonarne
„Self-publishing. Samodzielne wydanie książki – etapy procesu wydawniczego, koszty i najczęściej popełniane błędy”
Szkolenie stacjonarne [Warszawa]: 17.09.2022 r., godz. 8.30–17.30
Cel i adresaci szkolenia
Celem szkolenia jest przybliżenie osobom zainteresowanym samodzielnym wydaniem swojej książki w wersji elektronicznej lub tradycyjnej (papierowej) okoliczności i warunków, z jakimi będą musiały się zmierzyć, podejmując trud wydania napisanego przez siebie dzieła. W ramach 10 sesji zostaną omówione kwestie: formalne, podatkowe, techniczne, proceduralne, a przede wszystkim finansowe samodzielnego prowadzenia wydawnictwa i samopublikowania.
Adresaci: osoby zainteresowane samodzielnym wydaniem książki lub pragnące rozpocząć działalność jako wydawca.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Sesja I. Self-publishing – wybór formy prawnej działalności wydawniczej i aspekty podatkowe
- Działalność wykonywana osobiście vs. jednoosobowa działalność gospodarcza.
- Inne formy prawne prowadzenia działalności wydawniczej.
- Składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ZUS).
- Podatki (w tym PIT i VAT).
- Wybrane dokumenty w działalności wydawniczej (deklaracje, oświadczenia, umowy).
Sesja II. ISBN i inne numery identyfikujące książkę / wydawcę na rynku.
Sesja III. Prace wydawnicze / proces wydawniczy
- Redakcja i edycja książki.
- Korekty książki (m.in. językowa, techniczna, statystyczna, redakcyjna, przed składem i po składzie, samodzielna vs. zlecona, najczęstsze błędy – case study).
- Skład książki (samodzielny vs. zlecony, najczęstsze błędy składu – case study).
- Opracowanie graficzne (narzędzia, samodzielne vs. zlecone).
- Recenzja książki i rekomendacje wydawnicze.
Sesja IV. Druk książki – pliki produkcyjne (m.in. wybór drukarni, parametry druku i zamówienia, wydruk próbny książki, druk na życzenie, odbiór i weryfikacja przesyłki / palety, zagospodarowanie nakładu, reklamacja egzemplarzy wadliwych).
Sesja V. Egzemplarze obowiązkowe (m.in. procedura rozliczenia, w tym terminy i kary, nadanie do bibliotek).
Sesja VI. Odpowiedzialność prawna autora książki i prawo autorskie.
Sesja VII. Promocja i dystrybucja książki.
Sesja VIII. Kalkulacje kosztów wydania książki – case study.
Sesja IX. Błędy popełniane na etapie samodzielnego wydania książki, w tym już po rozpoczęciu sprzedaży (etap dystrybucji).
Sesja X. Repartycja wynagrodzeń z tytułu opłat reprograficznych (warunki i zasady uczestnictwa w podziale środków z opłat reprograficznych).
Szkolenie stacjonarne
Opłata za udział: 690 zł/osoba.
Rejestracja otwarta do 6.09.2022 r.
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej upływa 7.09.2022 r.
Dane do wniesienia opłaty szkoleniowej zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia w trybie stacjonarnym jest zarejestrowanie się minimalnej wymaganej liczby osób tworzących grupę szkoleniową. Jeżeli liczba zgłoszeń nie będzie wystarczająca, szkolenie zostanie zrealizowane w formie zdalnej (webinarium).
Po rejestracji Uczestnik otrzyma automatyczny mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia udziału w szkoleniu, co jest równoznaczne z rezerwacją miejsca (jeżeli wiadomość nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki „śmieci”, „spam” lub kontakt z Organizatorem: konferencje@exante.com.pl; tel. 606 168 165).
Pozostałe informacje organizacyjne zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Opłata szkoleniowa obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, w przypadku szkolenia stacjonarnego przerwę kawową i obiad.
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce szkolenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji szkolenia na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca konferencji uczestnicy zostaną poinformowania drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty konferencyjnej w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach oraz dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia, należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Właścicielka Exante Wydawnictwo Naukowe – dr Klaudia Pujer. Redaktor i korektor.
Szkolenie stacjonarne / Webinarium
„Redagowanie tekstów naukowych – publikacje naukowe w teorii
i praktyce”
Webinarium (e-szkolenie): 16–17.07.2022 r., sobota: godz. 14.00–18.00, niedziela: godz. 10.00–13.30
Szkolenie stacjonarne [Wrocław]: 27.08.2022 r., godz. 8.30–17.30
Kontekst
Wydarzenie ma charakter naukowo-szkoleniowy. Poświęcone jest problematycznym zagadnieniom pracy nad tekstem naukowym.
- Szkolenie stacjonarne realizowane jest w trybie jednodniowym, w sumie 9 h zegarowych (z przerwami na kawę i obiad).
- Pierwsza część szkolenia poświęcona jest aspektom teoretyczno-warsztatowym redagowania tekstów naukowych.
- Druga część szkolenia to warsztat praktyczny – trening kreatywny pisania tekstów naukowych.
Cel i adresaci szkolenia
Celem szkolenia jest omówienie problematycznych kwestii natury organizacyjno-merytoryczno-formalnej redagowania tekstów naukowych. Uczestnicy szkolenia udoskonalą swój warsztat pisarski, pozyskają wiedzę na temat zasad publikowania tekstów naukowych w krajowych i międzynarodowych czasopismach oraz monografiach. W trakcie szkolenia zostaną omówione kluczowe zagadnienia, które mogą być przyczyną niepowodzenia lub opóźnień w przygotowaniu publikacji naukowych.
Na szkolenie zapraszamy: studentów, doktorantów, post-doków, pracowników naukowych, osoby zainteresowane publikowaniem tekstów naukowych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- „Ustawa 2.0”, „Konstytucja dla Nauki”, w tym akty wykonawcze: omówienie zmian w zakresie publikacji naukowych
- SESJA 1. Kilka uwag o publikacjach naukowych
- Kryteria i funkcje tekstów naukowych (wymagania merytoryczne i formalne)
- Kanony i techniki pisarstwa naukowego
- Typologia tekstów naukowych
- SESJA 2. Publikowanie w czasopismach krajowych i zagranicznych
- Czasopisma krajowe i zagraniczne – uwagi o periodykach
- Warunki publikowania w czasopismach krajowych i zagranicznych (wymagania techniczne, redakcyjne, merytoryczne)
- Strategie publikacyjne w czasopismach krajowych i międzynarodowych
- Wykaz czasopism krajowych i zagranicznych – ich ranking a jakość publikacji i cytowań
- Analiza kryteriów formalnych składania tekstu do publikacji w redakcjach krajowych i zagranicznych (ocena wstępny szansy na publikację)
- Miejsce artykułów publikowanych w czasopismach w dorobku naukowym
- Case study
- SESJA 3. Publikowanie w monografiach
- Kryteria monografii naukowych
- Typologia monografii
- Aktualna punktacja monografii
- Udział w monografiach: uwarunkowania techniczne, formalne, merytoryczne i prawne
- Miejsce monografii w dorobku naukowym
- Case analysis
- SESJA 4. Recenzja publikacji naukowych
- Recenzja w czasopismach krajowych i zagranicznych (mierniki oceny, uwagi krytyczne recenzentów)
- Recenzja monografii (mierniki oceny, uwagi krytyczne recenzentów)
- Formułowanie odpowiedzi na recenzję
- SESJA 5. Pisanie tekstów naukowych – ujęcie warsztatowe, część I
- Wybór i sformułowanie tematu, tytułu artykułu oraz typu publikacji (źródłowa, przeglądowa, polemiczna
- Źródła bibliograficzne i ich selekcja
- Strukturalizacja materiału (zakres, zasady eliminowania zbędnych treści)
- Redakcja abstraktu w języku polskim i obcym
- Przygotowanie planu artykułu
- Redakcja wstępu, celu pracy, charakterystyka przeprowadzonych badań, prezentacja i dyskusja wyników, podsumowanie i wnioski (w tym reguły wnioskowania i postulaty), bibliografia
- Przypisy i elementy graficzne
- Plagiat, autoplagiat, prawo autorskie, własność intelektualna
- SESJA 6. Pisanie tekstów naukowych – ujęcie warsztatowe, część II
- Pisanie stylem naukowym – użyteczne sformułowania:
- definiowanie
- formułowanie założeń badawczych
- porządkowanie wypowiedzi (logika wywodu)
- wprowadzenie do cytowania
- wprowadzenie do elementów graficznych
- wykorzystywane w analizie danych
- podsumowujące
- synonimy w praktyce
- Typowe błędy popełniane w trakcie pisania artykułu
- Techniki usprawniające prace nad tekstem
- SESJA 7. Warsztat praktyczny – trening kreatywny utrwalający pozyskaną wiedzę
- Zakres treningu
- Odpowiada zagadnieniom sesji 1–7,
- Metody treningu
- Mind map, praca indywidualna i w grupach, burza mózgów, metafory, skojarzenia
Terminy i opłaty
Webinarium (e-szkolenie)
Opłata za udział: 349 zł/osoba.
Rejestracja otwarta do 13.07.2022 r.
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej: 14.07.2022 r. (opłata wniesiona po terminie zostanie zwrócona).
Szkolenie stacjonarne
Opłata za udział: 490 zł/osoba.
Rejestracja otwarta do 18.08.2022 r.
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej: 19.08.2022 r. (opłata wniesiona po terminie zostanie zwrócona).
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia w trybie stacjonarnym jest zarejestrowanie się minimalnej wymaganej liczby osób tworzących grupę szkoleniową. Jeżeli liczba zgłoszeń nie będzie wystarczająca, szkolenie zostanie przeprowadzone w formie zdalnej (webinarium).
Opłata szkoleniowa obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu i warsztacie, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, w przypadku szkolenia stacjonarnego również przerwy kawowe i obiad.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce szkolenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji szkolenia na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca szkolenia uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach oraz dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Jeżeli nie masz czasu na udział w szkoleniu stacjonarnym lub webinarium w wyznaczonym terminie, zapraszamy do zakupu nagrania z ostatniej edycji webinarium. Szczegóły w sklepie.
Szkolenie stacjonarne
„Korekta i redakcja tekstu naukowego”
Szkolenie stacjonarne [Warszawa]: 3.09.2022 r., godz. 8.30–17.30
Szkolenie stacjonarne realizowane jest w formie warsztatu – praca z tekstem naukowym, w trybie jednodniowym, w sumie 9 h zegarowych (z przerwami na kawę i obiad).
Warsztat poświęcony jest problematycznym zagadnieniom pracy nad tekstem naukowym.
Materiał omawiany na szkoleniu i stanowiący podstawę warsztatu to: prace promocyjne (magisterskie, doktorskie, habilitacyjne), artykuły naukowe, książki o profilu naukowym (monografie naukowe). Organizator dostarcza materiały szkoleniowe.
Zagadnienia omawiane są na podstawie wadliwie przygotowanych prac naukowych – case study oraz recenzji naukowych tych utworów (recenzje przygotowane przez badaczy w stopniu doktora habilitowanego lub z tytułem naukowym profesora z różnych krajowych jednostek naukowych).
W trakcie warsztatu dowiesz się, w jaki sposób:
- stworzyć/sprawdzić/poprawić logiczną strukturę tekstu naukowego;
- odnaleźć/poprawić błędy merytoryczne i unikać ich popełnienia;
- odnaleźć/poprawić błędy stylistyczne oraz językowe i unikać ich popełnienia;
- ujednolicić tekst (np. dostosować go do konkretnego standardu edycyjnego/wydawniczego);
- przygotować korektę merytoryczną i językową.
Cały warsztat poświęcono pracy „z tekstem naukowym” i „na tekście naukowym”. Od początku warsztatu uczestnicy biorą aktywny udział w spotkaniu.
Cel spotkania
Udoskonalenia warsztatu pisarskiego z naciskiem na pisanie stylem naukowym wolnym od błędów merytorycznych i językowych. Dopracowany merytorycznie i językowo utwór naukowy zwiększa szansę na awans naukowy czy przyjęcie pracy do druku.
Adresaci warsztatu
Na warsztat zapraszamy: studentów, doktorantów, pracowników naukowych, recenzentów, redaktorów oraz osoby zainteresowane publikowaniem tekstów naukowych.
Terminy i opłaty
Szkolenie stacjonarne
Opłata za udział: 490 zł/osoba.
Rejestracja otwarta do 25.08.2022 r.
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej: 26.08.2022 r. (opłata wniesiona po terminie zostanie zwrócona).
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia w trybie stacjonarnym jest zarejestrowanie się minimalnej wymaganej liczby osób tworzących grupę szkoleniową. Jeżeli liczba zgłoszeń nie będzie wystarczająca, szkolenie zostanie zrealizowane w formie zdalnej (webinarium).
Płatność
- Płatność po rejestracji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
- Rejestracja gwarantuje rezerwację miejsca.
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce warsztatu
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji warsztatu na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca warsztatu uczestnicy zostaną poinformowania drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu warsztatu
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatu z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania warsztatem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty za udział w warsztacie w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest najczęściej na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach i dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy zwykle 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W WARSZTACIE
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Jeżeli nie masz czasu na udział w szkoleniu stacjonarnym lub webinarium w wyznaczonym terminie, zapraszamy do zakupu nagrania z ostatniej edycji webinarium. Szczegóły w sklepie.
Szkolenie stacjonarne / webinarium
„Przygotowanie rozprawy doktorskiej. Aspekty teoretyczno-empiryczne”
Szkolenie stacjonarne [Warszawa]: 20.08.2022 r., godz. 8.30–17.30
Webinarium [szkolenie online]: 20–21.08.2022 r., godz. 10.00–14.00
Kontekst
Wydarzenie ma charakter naukowo-szkoleniowy. Eksponuje problematyczne kwestie teoretyczno-praktyczne pracy nad rozprawą doktorską i składa się z dwóch części.
- Pierwsza część szkolenia poświęcona jest aspektom teoretycznym redagowania dysertacji doktorskiej.
- Druga część konferencji to warsztat praktyczny – trening kreatywny przygotowania dysertacji doktorskiej.
Z roku na rok wzrasta zainteresowanie studiami doktoranckimi. Nie zawsze ich ukończenie jest równoznaczne z obroną rozprawy doktorskiej. Doktorat to wielkie wyzwanie mentalne i organizacyjne, gdyż doktorant w swojej pracy naukowej nie koncentruje się wyłącznie na przygotowaniu rozprawy doktorskiej, ale uczestniczy również w konferencjach, sympozjach, kongresach, często realizuje się jako pracownik naukowy.
Wiele osób podejmuje decyzję o podjęciu kształcenia w ramach szkoły doktorskiej, a po pierwszym lub drugim roku rezygnuje przytłoczona zakresem obowiązków. Mało osób decyduje się na wyzwanie jakim jest wszczęcia przewodu doktorskiego i obrona doktoratu. W rezultacie, w terminie, do obrony podchodzą nieliczni doktoranci.
Cel i adresaci szkolenia
Idea szkolenia sprowadza się do omówienia i skomentowania newralgicznych kwestii natury organizacyjno-merytoryczno-formalnej związanych z przygotowaniem rozprawy doktorskiej. Wyeksponowane zostaną najbardziej problematyczne zagadnienia, które mogą być przyczyną niepowodzenia lub opóźnień w przygotowaniu dysertacji doktorskiej.
Na szkolenie zapraszamy przede wszystkim doktorantów, jak również osoby noszące się z zamiarem podjęcia nauki w szkole doktorskiej i próby przygotowania rozprawy doktorskiej, a w rezultacie uzyskania stopnia naukowego doktora w wybranej dziedzinie nauki.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Opłaty
Opłata za udział: 349 zł/osoba.
Rejestracja otwarta do 16.08.2022 r.
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej: 17.08.2022 r. (opłata wniesiona po terminie zostanie zwrócona).
Dane do wniesienia opłaty szkoleniowej zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia w trybie stacjonarnym jest zarejestrowanie się minimalnej wymaganej liczby osób tworzących grupę szkoleniową. Jeżeli liczba zgłoszeń nie będzie wystarczająca, szkolenie zostanie zrealizowane w formie zdalnej (webinarium).
Po rejestracji Uczestnik otrzyma automatyczny mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia udziału w szkoleniu, co jest równoznaczne z rezerwacją miejsca (jeżeli wiadomość nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki „śmieci”, „spam” lub kontakt z Organizatorem: konferencje@exante.com.pl; tel. 606 168 165).
Pozostałe informacje organizacyjne zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Opłata szkoleniowa obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu i warsztacie, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, w przypadku szkolenia stacjonarnego przerwę kawową i obiad.
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce szkolenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji szkolenia na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca konferencji uczestnicy zostaną poinformowania drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty konferencyjnej w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach oraz dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Jeżeli nie masz czasu na udział w szkoleniu, zapraszamy do zakupu książki, w której omówiono zagadnienia poruszane na szkoleniu. Szukaj w sklepie
Jeżeli nie masz czasu na udział w szkoleniu stacjonarnym lub webinarium w wyznaczonym terminie, zapraszamy do zakupu nagrania z ostatniej edycji webinarium. Szczegóły w sklepie.
Szkolenie
„Etykieta w środowisku naukowym. Akademicki savoir-vivre w teorii i praktyce”
Webinarium (e-szkolenie) [ustalamy termin]
Cel i kontekst szkolenia
Celem szkolenia jest omówienie kluczowych norm zachowania, zwyczajów i form towarzyskich, które obowiązują w środowisku naukowym (akademickim) w trakcie różnych aktywności naukowo-badawczych realizowanych w reprezentowanej jednostce naukowej i poza macierzystą jednostką naukową.
Liczne procesy i mechanizmy społeczne istotnie modelują i zmieniają współczesne zasady kurtuazji w środowisku akademickim. Przemiany te powodują potrzebę ich popularyzacji i stosowania w praktyce przez członków środowiska naukowego. Dobre maniery i obycie w środowisku akademickim to szczególnie ważne składowe przyczyniające się do budowy sylwetki naukowej badacza.
Adresaci szkolenia
Studenci, doktoranci, pracownicy jednostek naukowych, osoby zawodowo związane ze środowiskiem naukowym.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Terminy i opłaty
Opłata:
Rejestracja otwarta do:
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej:
Dane do wniesienia opłaty szkoleniowej zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Informacja dotycząca miejsca szkolenia zostanie udostępniona po zamknięciu rejestracji udziału w szkoleniu.
Po rejestracji Uczestnik otrzyma automatyczny mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia udziału w szkoleniu, co jest równoznaczne z rezerwacją miejsca (jeżeli wiadomość nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki „śmieci”, „spam” lub kontakt z Organizatorem: wydawnictwo@exante.com.pl; tel. 606 168 165).
Pozostałe informacje organizacyjne zostaną przekazane w osobnej wiadomości.
Opłata szkoleniowa obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa; w przypadku szkolenia stacjonarnego: przerwy kawowe, obiad (serwowany dwudaniowy).
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce szkolenia
- Szkolenie rozpoczyna się o godz. 900 i kończy o godzinie 1800.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji szkolenia na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca konferencji uczestnicy zostaną poinformowania drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty konferencyjnej w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach oraz dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Szkolenie stacjonarne / Webinarium
„Redagowanie pracy dyplomowej: licencjackiej, inżynierskiej, magisterskiej. Szkolenie dla studentów”
Webinarium (e-szkolenie), ustalamy termin
Kontekst i adresaci
Wydarzenie ma charakter naukowo-szkoleniowy. Poświęcone jest problematycznym zagadnieniom dotyczącym opracowania i redagowania pracy dyplomowej: licencjackiej, inżynierskiej i magisterskiej.
Cel i adresaci szkolenia
Uczestnicy szkolenia udoskonalą swój warsztat pisarski, pozyskają wiedzę na temat zasad redagowania części teoretycznej i badawczej pracy dyplomowej. W trakcie szkolenia zostaną omówione kluczowe zagadnienia, które mogą być przyczyną niepowodzenia lub opóźnień w przygotowaniu pracy licencjackiej, inżynierskiej i magisterskiej.
Na szkolenie zapraszamy: studentów, dyplomantów i magistrantów.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Styl naukowy
- Nauka pisania stylem naukowym
- Wybór tematu pracy dyplomowej
- Wyszukiwanie materiałów w Internecie
- Spis treści pracy dyplomowej
- Skróty i wykaz skrótów w pracy dyplomowej
- Wstęp w pracy dyplomowej
- Część teoretyczna pracy dyplomowej
- Część badawcza (metodologiczna) pracy dyplomowej
- Cel pracy
- Problem badawczy
- Hipoteza badawcza
- Materiał pierwotny i wtórny – zasady jego opracowania
- Bariery badań własnych i sposoby ich ograniczania
- Prezentacja wyników badań własnych
- Podsumowanie / zakończenie w pracy dyplomowej
- Użyteczne sformułowania w pracy dyplomowej
- Elementy graficzne w pracy dyplomowej
- Bibliografia – tworzenie, edycja, usuwanie błędów
- Przypisy – tworzenie, edycja, skracanie
- Konsekwencja w opisie bibliograficznym
- Odczytywanie informacji bibliograficznych w artykułach naukowych
- Plagiat – jak pisać, żeby praca była dziełem oryginalnym?
- Cytowanie i nadużycie prawa cytatu
- Kryteria oceny pracy dyplomowej przez recenzenta
- Ogólne wskazówki redakcyjne i metodologiczne
Terminy i opłaty
Webinarium (e-szkolenie)
Opłata za udział…
Rejestracja otwarta do…
Termin wniesienia opłaty szkoleniowej…
Opłata szkoleniowa obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu i warsztacie, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, w przypadku szkolenia stacjonarnego również przerwy kawowe i obiad.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu
Szkolenie stacjonarne
Organizacja i miejsce szkolenia
- Dzień szkoleniowy rozpoczyna się o godz. 900 i kończy o godzinie 1800.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca organizacji szkolenia na obiekt o analogicznym standardzie. O ewentualnej zmianie miejsca szkolenia uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową.
- Organizator nie zapewnia noclegu.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
1) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 50%.
2) W sytuacji rezygnacji z udziału w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
3) W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony pełną opłatą szkoleniową (wniesiona opłata szkoleniowa nie podlega zwrotowi).
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni na konto nabywcy.
Webinarium (e-szkolenie)
Organizacja i miejsce e-szkolenia
- Szkolenie online przeprowadzane jest za pośrednictwem dedykowanej platformy do webinarów.
- Dane dostępowe do tzw. pokoju webinarowego i instrukcja udziału w e-szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikowi po wniesieniu opłaty szkoleniowej.
- Potwierdzenie organizacji webinarium i zebrania grupy szkoleniowej zostanie wysłane na adresy e-mail uczestników.
- Nagrywanie szkolenia jest zabronione, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Po rejestracji uczestnik wypełnia oświadczenie, w którym potwierdza, że nie będzie nagrywać webinarium.
- Wydrukowane materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu zostaną wysłane do uczestnika e-szkolenia po webinarium. Opłata szkoleniowa obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski.
Rezygnacja z udziału w e-szkoleniu
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie krótszym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 75%.
- W sytuacji rezygnacji z udziału w e-szkoleniu w terminie dłuższym niż 5 dni przed szkoleniem opłata szkoleniowa podlega zwrotowi w wysokości 100%.
- W sytuacji niezgłoszenia nieobecności na e-szkoleniu najpóźniej na dzień przed szkoleniem uczestnik zostanie obciążony opłatą szkoleniową w wysokości 50%.
Odwołanie i/lub przesunięcie terminu e-szkolenia
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania e-szkolenia z przyczyn od niego niezależnych, w przypadku działania siły wyższej oraz w sytuacji niewystarczającego zainteresowania e-szkoleniem. O ewentualnych zmianach uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Urzeczywistnienie się ww. sytuacji skutkuje zwrotem wniesionej opłaty szkoleniowej w terminie do 7 dni lub – na życzenie uczestnika – przeniesieniem zgłoszenia na inny termin webinarium.
Webinarium (e-szkolenie) a szkolenie stacjonarne
Od połowy marca 2020 r. wszystkie szkolenia stacjonarne realizowane są również w formie interaktywnej, mianowicie webinarium (szkolenia online).
Zagadnienia i materiały szkoleniowe
Materiał omawiany na e-szkoleniu jest zgodny z materiałem analizowanym w trakcie szkolenia stacjonarnego. W przypadku webinarium uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa po szkoleniu (materiały wysyłamy pocztą), z kolei w przypadku szkolenia stacjonarnego materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzające udział w spotkaniu prowadzący przekazuje uczestnikom w dniu szkolenia. W trakcie webinarium uczestnicy widzą na ekranach swoich urządzeń materiały szkoleniowe i mają prawo na bieżąco je komentować oraz zadawać pytania.
Dzień szkoleniowy
E-szkolenie, w odróżnieniu od szkolenia stacjonarnego, podzielone jest na dwa dni szkoleniowe (dzień po dniu) i może być realizowane w różnych godzinach oraz dniach tygodnia. Szkolenia stacjonarne przeprowadzamy wyłącznie w weekendy – materiał omawiany jest w trakcie 9-godzinnego szkolenia, w trybie jednodniowym. W przypadku webinarium dzień szkoleniowy liczy 4,5–5 h.
Cena – opłata za udział w e-szkoleniu
Opłata szkoleniowa za udział w webinarium jest stała. W przypadku szkoleń stacjonarnych opłata ta jest zmienna i uwarunkowana lokalizacją organizacji szkolenia. Ponadto uczestnicy nie ponoszą kosztów okołoszkoleniowych, np. dojazdu, wyżywienia, noclegu w hotelu itp., i oszczędzają czas.
Rejestracja i przebieg webinarium
- Udział w webinarium należy zarejestrować za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Rejestracja”.
- W odpowiedzi uczestnik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację i zawierającą informacje niezbędne do wniesienia opłaty szkoleniowej.
- Po opłaceniu udziału w e-szkoleniu Organizator udostępni uczestnikowi zaproszenie do udziału w e-szkoleniu w formie linku, który w terminie zaplanowanego e-szkolenia pozwoli dołączyć do tzw. pokoju webinarowego, czyli wziąć udział w e-szkoleniu. W osobnej wiadomości zostanie udostępniona instrukcja udziału w e-szkoleniu. Do komfortowego udziału w webinarium niezbędny jest jedynie dostęp do stabilnego łącza internetowego, komputer stacjonarny lub laptop (bądź inne urządzenie mobilne) oraz mikrofon (ewentualnie kamera internetowa). Mikrofon jest niezbędny, ponieważ umożliwi udział w dyskusji.
- Wszyscy uczestnicy webinarium na bieżąco mają wgląd w materiały omawiane przez prowadzącego, każdy z nich może w dowolnym momencie zabrać głos. Dyskusja prowadzona jest w czasie rzeczywistym.
REJESTRACJA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Za pośrednictwem formularza dostępnego u dołu strony. Potwierdzenie rejestracji wysyłane jest automatycznie na adres e-mail podany w formularzu (w sytuacji braku potwierdzenia należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą „śmieci”, „spam” lub skontaktować się z Organizatorem).
Jeżeli nie masz czasu na udział w szkoleniu stacjonarnym lub webinarium w wyznaczonym terminie, zapraszamy do zakupu nagrania z ostatniej edycji webinarium. Szczegóły w sklepie.