WARUNKI ZAKUPU W SKLEPIE INTERNETOWYM

 

Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia Twojego zamówienia, obsługi Twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celów, o których mówi nasza polityka prywatności.

Dane sprzedawcy

Exante Wydawnictwo Naukowe dr Klaudia Pujer
ul. Modrzewiowa 47, 55-020 Mnichowice k. Wrocławia
NIP 886-279-84-19

 

Regulamin zakupu w sklepie internetowym

 

Cena

  1. Ceną zakupu jest cena widoczna na stronie internetowej produktu w dniu złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Cenna zakupu jest tożsama dla księgarń, bibliotek, hurtowni i klientów detalicznych.

Zamówienie

  1. Celem złożenia zamówienia należy przejść na stronę sklepu, umieścić wybrany produkt w koszyku  i postępować zgodnie z instrukcjami. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia. Po jego opłaceniu zostanie przesłana informacja dotycząca przyjęcia zamówienia do realizacji.
  2. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, nie realizujemy również zamówień nieopłaconych.
  3. Zamówienie należy opłacić do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamówienia nieodpłacone nie będą realizowane.  Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą wniesienia opłaty za zamówiony towar na rachunek bankowy sprzedawcy. Opłatę za zamówienie należy wnieść na poniższy rachunek bankowy:
    mBank: 65 1140 2004 0000 3602 7821 4396

 

Przesyłka

  1. Wszystkie produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka pocztowa priorytetowa) lub przewoźnika InPost.
  2. Treści cyfrowe wysyłane są na adres elektroniczny (e-mail)  Klienta podany w formularzu zamówienia  po opłaceniu zamówienia.

 

Koszt przesyłki na terenie Polski

Cena produktu w sklepie uwzględnia koszt koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub operatora InPost.

Koszt przesyłki zagranicznej

Sprzedaż prowadzimy na terenie Polski.

 

Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Książki papierowe

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu książek zakupionych za pośrednictwem strony exante.com.pl lub wydawnictwoexante.pl w terminie 14 dni od dnia odebrania książek bez podania przyczyny.
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres sprzedawcy, łącznie z formularzem zwrotu dostępnym TU.
  4. Zwroty przyjmujemy wyłącznie od Konsumentów.
  5. Towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.
  6. Pieniądze z tytułu płatności za książkę (w tym koszt dostawy w wysokości najtańszego sposobu dostawy aktualnie oferowanego przez Sprzedawcę) zostaną zwrócone Klientowi w możliwie najkrótszym terminie.
  7. Sprzedawca nie przejmuje  paczek i listów za pobraniem.

Treści cyfrowe

Płatność za udostępnioną przez sprzedającego treść cyfrową nie podlega zwrotowi po przekazaniu Klientowi linku i hasła do jego otworzenia.

 

REKLAMACJE

Wady fabryczne

Każdy egzemplarz produktu przed wysyłką do Klienta jest weryfikowany pod względem ewentualnych wad czy uszkodzeń fabrycznych (powstałych na etapie druku czy transportu). Jeżeli jednak zakupiona książka papierowa posiada wady fabryczne, prosimy o jej odesłanie wraz z opisem przyczyny zwrotu i dowodem zakupu na adres Sprzedawcy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy na wskazane przez Nabywcę konto bankowe w terminie 7 dni.

error: Treść jest chroniona.