Opis
Autorzy: Paweł Cieśla, Jakub Filipkowski, Kamila Figura, Alicja Ewa Wasilewska, Aleksandra Chlebicka, Marika Sokół, Adriana Barska
Recenzenci:
dr hab. Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, prof. UG
dr hab. Zofia Sujkowska-Życka
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 85
Wydawnictwo: Exante Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 978-83-66187-62-7
Miejsce wydania: Polska
Język publikacji: język polski
SPIS TREŚCI
- ŚRODKOWY Z RODZEŃSTWA JAKO POTENCJALNY NAUCZYCIEL – W ŚWIETLE TEORII KOLEJNOŚCI NARODZIN Paweł Cieśla
- WSTĘPNA OCENA WŁAŚCIWOŚCI PSYCHOMETRYCZNYCH SKAL MOTIVE8 I PERSONALITY6 Jakub Filipkowski, Kamila Figura
- ZJAWISKO INNOWACYJNOŚCI A WARTOŚĆ EDUKACJI DLA INTERESARIUSZY POLITYKI ROZWOJU Alicja Ewa Wasilewska
- PROGNOZY I WYTYCZNE DLA EDUKACJI XXI WIEKU. ZAGADNIENIA WYBRANE Alicja Ewa Wasilewska
- INNOWACJE I EDUKACJA W POSZUKIWANIU NOWEGO MODELU ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH Alicja Ewa Wasilewska
- ROLA ORGANIZACJI PRODUCENTÓW W DYSTRYBUCJI OWOCÓW I WARZYW W POLSCE Aleksandra Chlebicka
- BLOKADA MORSKA – DEFINICJE, CHARAKTERYSTYKA ORAZ KWESTIE LEGALNOŚCI Marika Sokół
- „WIECZNA ŚWIADOMOŚĆ, ŻE JEST SIĘ W DRODZE…”. REFLEKSJA NA TEMAT POSZUKUJĄCEGO ARTYSTY I NAUCZYCIELA Adriana Barska