Autor: Paweł Cieśla, Jakub Filipkowski, Kamila Figura, Alicja Ewa Wasilewska, Aleksandra Chlebicka, Marika Sokół, Adriana Barska

Rok wydania: 2019

Liczba stron: 85

ISBN: 978-83-66187-62-7 (PDF)

Format: PDF/oprawa miękka

Miejsce wydania: Polska

Język publikacji: język polski

Recenzenci
dr hab. Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, prof. UG
dr hab. Zofia Sujkowska-Życka

Spis treści

  1. ŚRODKOWY Z RODZEŃSTWA JAKO POTENCJALNY NAUCZYCIEL – W ŚWIETLE TEORII KOLEJNOŚCI NARODZIN Paweł Cieśla
  2. WSTĘPNA OCENA WŁAŚCIWOŚCI PSYCHOMETRYCZNYCH SKAL MOTIVE8 I PERSONALITY6 Jakub Filipkowski, Kamila Figura
  3. ZJAWISKO INNOWACYJNOŚCI A WARTOŚĆ EDUKACJI DLA INTERESARIUSZY POLITYKI ROZWOJU Alicja Ewa Wasilewska
  4. PROGNOZY I WYTYCZNE DLA EDUKACJI XXI WIEKU. ZAGADNIENIA WYBRANE Alicja Ewa Wasilewska
  5. INNOWACJE I EDUKACJA W POSZUKIWANIU NOWEGO MODELU ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH Alicja Ewa Wasilewska
  6. ROLA ORGANIZACJI PRODUCENTÓW W DYSTRYBUCJI OWOCÓW I WARZYW W POLSCE Aleksandra Chlebicka
  7. BLOKADA MORSKA – DEFINICJE, CHARAKTERYSTYKA ORAZ KWESTIE LEGALNOŚCI Marika Sokół
  8. „WIECZNA ŚWIADOMOŚĆ, ŻE JEST SIĘ W DRODZE…”. REFLEKSJA NA TEMAT POSZUKUJĄCEGO ARTYSTY I NAUCZYCIELA Adriana Barska
error: Treść jest chroniona.