szkolenia biznesowe

Ewolucja podejścia do szkoleń biznesowych

Ostatnie kilkanaście lat ukazało jak potężnym narzędziem oddziaływania tak na pracownika, jak i przedsiębiorstwo, w którym pracuje – mogą być szkolenia biznesowe. Ranga szkoleń biznesowych dla firm i osób prywatnych (sprzedażowych, czy też interpersonalnych) nie jest uwarunkowana  ani branżą, ani sektorem. Oczywiście w tych obszarach można mówić o różnych poziomach zainteresowania poszczególnymi typami szkoleń, ale ich ważność dostrzega każdy poważny właściciel firmy nastawiony na doskonalenie i rozwój, a w konsekwencji sukces organizacji.

Szkolenie sposobem na doskonalenie personelu

Szkolenia biznesowe stały się dla pracodawcy jedną z najpoważniejszych ofert skierowanych do pracownika, który poszukuje  własnej drogi rozwoju  tak zawodowego, jak i osobistego. Realizuje się je w mniejszych i większych miejscowościach. Najwięcej szkoleń przeprowadzanych jest w kluczowych polskich aglomeracjach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, czy Łodzi.

Potrzeba standaryzacji rynku szkoleń w Polsce

Obecnie w branży szkoleniowej trwa emocjonująca dyskusja nad inicjatywami sprowadzającymi się do uporządkowania rynku szkoleniowego. Mówi i pisze się o powołaniu  wspólnej organizacji firny szkoleniowych, ujednoliceniu wydawania cer­tyfikatów dla firm szkoleniowych i trenerów, budowaniu wspólnych stan­dardów oraz spisaniu jednolitego kodeksu etyki zawodowej. Idea powstania standardów szkoleniowych w zakresie rozmaitych warsztatów ze sprzedaży, marketingu, czy też miękkich wynika z  po­trzeby zwiększenia troski o jakość przedsięwzięć edukacyjnych. Podyktowana jest również faktem, że ry­nek usług szkoleniowych rozwija się w Polsce nader intensywnie i w sposób żywiołowy. Co więcej, kanony szkoleniowe to także sposób na utrzymanie wysokiego poziomu usług szkoleniowych – w pierwszej kolejności – z myślą o uczestniku szkolenia. Z reguły, w potocznym rozumieniu, wysokie standardy odnoszące się do szkoleń z zakresu efektywnej sprzedaży, czy badań marketingowych, jeszcze kilka lat temu odnoszono do bazy lokalowej lub do atrakcyjnych miejsc (najlepiej położonych poza granicami Polski). W tym zakresie, w ostatnich kilku latach, dostrzega się znaczną ewolucję percepcji istoty szkoleń biznesowych.

Świadoma moda na szkolenia

Na dzień dzisiejszy, myślenie w kategoriach zasad i reguł wyznaczających standardy, dotyczy jednakowo profesjonalizmu samych trenerów realizujących warsztat szkoleniowy, jak i przestrzegania pewnych obligatoryjnych kroków wiążących się  z realizacją szkolenia. Kwalifikują się do nich m.in. precyzyjne wyznaczenie celów szkolenia poprzedzone badaniem potrzeb szkoleniowych, z uwzględnieniem profesjonalnych narzędzi i metod.

Ta strona wykorzystuje ciasteczka. Ciasteczka wykorzystywane są wyłącznie do zachowania preferencji użytkownika. W celach statystycznych w witrynie zainstalowano Google Analytics. Celem wypisania się ze śledzenia, czyli zablokowanie zbierania danych przez Google Analytics, należy zainstalować w przeglądarce internetowej dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics. Do pobrania łącznie z instrukcją instalacji tu: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout